2011. május 13., péntek

Rakott krumpli(kicsit sem lightosan :D )



Az utóbbi napokban kissé magam alá kerültem... Na nem olyan vészes ám a dolog, de azért elég rendesen kell küzdenem magammal,hogy felöltözzek, és ellássam a teendőimet uram bocsá kidugjam az orromat a lakásból. Periódikusan tér vissza nálam ez az állapot most éppen az utálom magam korszakomat élem. Vol és lesz is még ilyen amíg nem leszek manökken alkat. Szóvala akkor szerintem még nagyon sokáig így marad. Van amikor egész jól ki vagyok békülve magammal azután meg a tükörbe szembe köpném magam. De lássuk be ezzel nem vagyok teljesen egyedül.
Köze van ennek az állapotnak a kialakulásához jelenleg annak is, hogy az éjszakáink nem mondhatni épp nyugodalmasnak Zolcsival. Szegénykének fáj mindene és ennek én is iszom a levét. Az éjszaka is többet voltam fent mint amennyit aludtam. De ez van, talán lesz majd még ez is jobb...
Attól függetlenül, hogy én nem vagyok magamal és a tükörképemmel megelégedve még a családomnak enni kell. Életem párja kikérte annó magának, hogy rakott krumplit lehetőleg ne csináljak mert nem akar csak krumplit meg tojást enni. Jó hát akkor nem csináltam, vagyis kifejlesztettem azt a változatot amit ő is szívesen fogyaszt. Az alap megmaradt csak kissé fel lett turbózva a következő képpen:

4 közepes nagyságú krumplit héjában megfőztem, valamint 7 Db tojást is. Ezeket megtisztítottam. 2 pár vorslit hosszában 4 be vágtam és felkockáztam 10 dkg főtt császárszalonnát is felkockáztam. A krumplit és a tojást karikára vágtam.
Fogtam egy tűzálló tálat és 2 felkarikázott krumplit egymás mellé elhelyeztem. Enyhén megsóztam.
Erre jött a szalonna...

A felkarikázott tojások fele...

Újabb krumplikarika réteg, enyhe só és a virsli...
Majd szeletelt kolbász...

és a többi tojás.
Fél nagy doboz tejfölben elkevertem egy nagyobb csipet ízvarázst és rákentem


Majd 10 dkg trapistát lereszeltem és megszórtam.

kb 180 fokon 20 perc alatt összesütöttem.

Fehér kenyérrel és savanyúsággal az igazi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése