2013. március 24., vasárnap

Játék helyett kórház.. :(



Március elsején még nagy örömmel újságoltam nektek, hogy 100 000 és játék és szülinap és én is szülinapos leszek és hú de jó. Pár napra rá elindultunk a lejtőn. Mind a négyen megbetegedtünk kicsi is nagy is és mi az Életem párjával is. Majd 7. én Elsőszülöttem bekerült a helyi gyermekkorházba mert lévén súlyosan mozgáskorlátozott és a légző szerv is érintett nem tudta önállóan felköhögni a sleimot. Vasárnap kiskorú is csatlakozott a bátyjához ő pedig a lázat nem tudta leküzdeni folyton vissza lázasodott hiába kapta már a második féle antibiotikumot. Így az egész család beköltözött a kórházba... Csütörtökön kiengedtek minket de már másnap elsőszülöttem lázas lett. Húzta halasztotta de vasárnapra már 40 fokos láza volt és fájdalmai nem  tudott a kerekes székében megülni. Mentővel vittük vissza a kórházba ahol jelenleg is ápolás alatt van már ma egy hete ismételten. Én éjjel nappal mellette vagyok ápolom... Tegnap éjjel apácska átvette a szolgálatot, hogy haza tudjak jönni kicsit a kiskorúhoz picit feltöltődjek itthon és újult erővel térhessek vissza nagybeteg fiam mellé. Arról nem is beszélek, hogy a családom szana szét. Apa dolgozik Kereszték vigyáznak a kiskorúra, majd munka után megy érte férjecske és jönnek be a nagyhoz látogatóba. Remélem hamarosan mostmár összeszedi magát a nagyfiam és minden vissza térhet a rendes kerék vágásba. De jelenleg még fájdalom csillapítókat kap. Jah azt el is felejtettem mondani , hogy tüdőgyulladással küzd szegény. Úgyhogy aki hisz benne küldje neki a gyógyító energiát bízom benne, hogy célba is talál...
A beszámolóm lényege az lenne, hogy most nem, hogy játékra nincs se időm se energiám de a bloggolás is bizonytalan időre megszakad, mert éppen kórházi koszton vagyunk.

6 megjegyzés:

  1. Jobbulást a fiacskádnak, remélem már lábadozik! Sosem jó ha beteg egy gyerek, főleg, ha mindkettő! Sok erőt és jó egészséget kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Gyógyulj meg Zolcsi! Én imátkozom Érte (ebben hiszek)! Meg a landshuti kórház hozzáértő dolgozóiban és Benned! Neked is sok erőt Tündi!

    VálaszTörlés
  3. Mielőbbi gyógyulást kívánok,erőt és kitartást minden érintettnek!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Gyógyulást a gyerekeknek! Nektek pedig kitartást! Csak így, ismeretlenül ... :)

    VálaszTörlés