2013. június 9., vasárnap

Zöldséges palacsintatekercs Blogkostoló 9 re


Sajnos az utóbbi talán kettő játékot ki kelett hagynom de a mostanit már nem szeretném, így iparkodtam is, hogy megcsináljam a nekem kisorsolt blogból a kiszemelt kajcsit.
Vendégeim is voltak, méghozzá férjem Afrikai barátja aki a sertés húst nem eszi, viszont húslevest csináltam de engesztelésül ezt a zöldséges finomságot készítettem neki.
Az eredeti recept szerint Kata hússal csinálta, meg fogom úgy is csinálni, de most erre gondoltam így készítem.

Sütöttem sós palacsintákat. Arányokat nem mondok mindenkinek megvan a saját palacsinta aránya. Én most úgy csináltam, hogy kb egyharmad lisztet kukoricalisztből a többit fehér tönkölyből tettem bele, só, víz, tej, tojás.

Még mielőtt neki álltam volna sütni megcsináltam a tölteléket annak hűlnie kell úgyis.
Vajon megfuttattam a zöldség keveréket, Volt benne sárgarépa, borsó, gomba gyöngyhagyma. Sót vágott petrezselymet és nagyon apróra vágott hagymát szórtam még hozzá. 1 dl vízzel felöntöttem és puhára  pároltam.
Kb fél dl tejjel 1 ek keményítőt kikevertem és ezzel a zöldséget besűrítettem, félre raktam hűlni.

Meghűltek a palacsinták is kisültek, betöltöttem a tésztába a fincsi zöldséget.

Magam elé tettem a tésztát és a felém eső részére de nem egészen a szélére kb 2 ek zöldséget kanalaztam.
 Majd a két szélét behajtottam, hogy majd később itt ne hulljon ki a töltelék.

Aztán pedig vigyázva, hogy az úgy is maradjon feltekertem a tekercsemet.

Kukorica lisztbe, felvert tojásba és szezámmagos (házi) prézlibe forgattam tehát bepaníroztam és forró olajba kisütöttem.

Ha úgy teszed az olajba, hogy először az a fele ér bele amelyik tészta szél akkor nem fog kinyílni sülés közben, nem kell fogvájóval szurkálni.

Zöldsalátát kínáltam hozzá.

Nagyon finom volt Köszönöm Kata a receptet!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése